Питання-відповіді
Як оформити замовлення?
Замовлення здійснюються на нашому сайті за загальноприйнятим принципом інтернет-магазину. Ви додаєте вибраний товар в кошик і створюєте нове замовлення.
Також ми приймаємо замовлення по телефону та в нашому магазині.
Як оплатити замовлення?
Гроші можна внести на картку, номер якої Вам дається разом з умовами роботи при реєстрації, а також можна привезти їх готівкою в наш магазин.
Як отримати доступ до цін товару на сайті?
При перегляді сайту ціни на сайті не вказуються, для цього необхідно зареєструватись, але якщо Ви вже замовляли у нас товари, ми можемо підтвердити Ваш аккаунт, і у Вас буде змога бачити ціни.
Як я можу забрати товар?
Ви можете забрати свій товар в нашому офісі, за адресою: м.Львів, вул. Любінська 92 (будинок меблів). Також ми можемо доставити ваші запчастини кур'єрськими службами, такими як: Нова Пошта та САТ.
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійде?
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ:
Закон України "Про захист прав споживачів" регулює відносини між споживачами товарів і послуг та виробниками, виконавцями, продавцями, встановлює права споживачів та визначає механізм реалізації державного захисту їх прав.
Споживачем, права якого захищаються на підставі Закону України "Про захист прав споживачів", є лише громадянин (фізична особа), який замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб. Закон регулює відносини споживача з підприємством, установою, організацією та громадянином-підприємцем, які виготовляють або продають товари, виконують роботи чи надають послуги, незалежно від форм власності та організаційних форм підприємництва. На відносини з виготовлення та продажу товарів, виконання робіт або надання послуг громадянином, який не є підприємцем, а також у разі придбання товарів, користування послугами громадянином лише для підприємницької діяльності або підприємствами, установами, організаціями дія цього Закону не поширюється. Таким чином, споживач - тільки фізична особа, що не юридична особа і не підприємець.
1. Дані ПРАВИЛА відносяться до повернення нових запасних частин, замовлених з нашого складу.
2. Пошкодження деталей, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами, перевищення ціни запасних частин щодо первісної, перевищення термінів поставки є претензіями щодо якості запасних частин і умов поставки, поверненню не підлягають і відносяться до розділу РЕКЛАМАЦІЇ .
3. Повернення не приймаються (відмова не можлива) по запасним частинам, привезеним під замовлення з-за кордону. По запасним частинам отриманим з ушкодженнями, розглядаються питання компенсації вартості відновлювального ремонту.
4. Повернення товару проводиться в термін 14 днів від дати відвантаження.
5. Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на наш склад покладається на клієнтів.
7. Обов'язкова умова повернення товару - збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, оригінальної упаковки, комплектації, наклейок, стікерів постачальника зі штрих-кодом. Запчастини зі слідами розтину упаковки, установки або експлуатації поверненню не підлягають.
8. Не підлягають поверненню деталі електричної групи (Лямбда-зонди, свічки, лампи, Електробензонасос, комутатори, реле і т.д.).
9. Недотримання Правил повернення замовлень тягне за собою відмову в поверненні.
Чи всі деталі вказані на сайті є у вас в наявності?
90% деталей, що Ви можете знайти в нас на сайті - є на нашому складі у м.Львові. Якщо ж товару на данний момент немає, він доставляється протягом 3-х днів з основного складу.
Якщо я не знаю номера потрібної запчастини, чи зможете ви мені підібрати необхідну?
Так, звичайно, в нас на сайті є можливість подати онлайн-заявку на підбір запчастини, а також оформити заявку на проходження СТО в найзручнішому для вас місці. Також Вас може проконсультувати наш менеджер по телефону.